Wednesday, 23 November 2011 18:55
Tuesday, 15 November 2011 16:13
Κάνοντας μια έρευνα αγοράς για τοποθέτηση υγραερίου, μπορεί ο έκαστος ιδιοκτήτης να συναντήσει μεγάλες αποκλείσεις στις τιμές όπου κυμαίνονται από 700 έως και 1500 Euro για το ίδιο αυτοκίνητο.Θα αναρωτιέται κάποιος, μα γιατί να μην επιλέξω το πιο φθηνό σύστημα? Είμαι και στριμωγμένος οικονομικά, και ούτος ή άλλως υγραέριο θα καίω με το ένα σύστημα υγραέριο και με το άλλο.
Η απάντηση βρίσκεται σε 3 λέξης ΠΟΙΟΤΗΤΑ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ – ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ
Ένα σύστημα υγραερίου αποτελείται από πολλά εξαρτήματα. Η ποιότητα των παρακάτω εξαρτημάτων καθορίζει την ποιότητα του συστήματος.
Πρόκειται για το πιο ενεργό εξάρτημα ενός συστήματος. Όσο πιο εξελιγμένος είναι, τόσο καλύτερα υπολογίζει την ποσότητα του υγραερίου που πρέπει να ψεκαστεί στους κυλίνδρους, με άμεσα αποτελέσματα την χαμηλή κατανάλωση και την καλή απόκριση του κινητήρα. Ένας φθηνός εγκέφαλος αυξάνει την κατανάλωση έως και 30%, ρίχνει την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, δεν προσαρμόζεται με τις εξωτερικές συνθήκες και αυξάνει την πιθανότητα να ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα και να προκληθεί ζημιά ακόμη και σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Είναι το 2ο πιο σημαντικό εξάρτημα του συστήματος. Πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι πραγματικά μπεκ έχουν ελάχιστα συστήματα όπως το BRC, Prins, Vialle, ICOM. Τα υπόλοιπα συστήματα έχουν ολόσωμες μπεκιέρες με ηλεκτροβαλβίδες. Όσο πιο ποιοτικά τα μπεκ τόσο πιο ακριβής ο ψεκασμός του καυσίμου άρα και καλύτερη η κατανάλωση σε υγραέριο. Τα μπεκ είναι άμεσα συνδεδεμένα με την σταθερότητα του ρελαντί, την χαμηλή κατανάλωση και την απόδοση του κινητήρα. Τα φθηνά μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις μετά από 40.000-50.000 χλμ προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα
Το 3ο πιο σημαντικό εξάρτημα είναι υπεύθυνο για την σταθερή παροχή των μπεκ με υγραέριο. Πρέπει να ζεσταίνεται γρήγορα, να έχει δυνατότητα μεγάλης ροής υγραερίου και ταυτόχρονα να κρατά σταθερή την πίεση. Χαμηλής ποιότητας πνεύμονες δεν ζεσταίνονται γρήγορα οπότε αργεί το σύστημα να γυρίσει στο υγραέριο το πρωί και ταυτόχρονα περιορίζεται η παροχή τους σε καύσιμο στις υψηλές στροφές του κινητήρα με άμεσο αποτέλεσμα την πτώση ιπποδύναμης και τις διακοπές λειτουργίας.
Η τιμή ενός κιτ υγραερίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με:
Ο συνδυασμός ενός ποιοτικού κιτ υγραεριοκίνησης, σωστά τοποθετημένο από έναν νόμιμο εκπαιδευμένο εγκαταστάτη διασφαλίζει την εύρυθμη και ξέγνοιαστη λειτουργία του αυτοκίνητου σας.
Γκέκας Χρήστος
Μηχανολόγος Μηχανικός
LPGas
Επίσημος επισκευαστής BRC (Gas Equipment)
Tuesday, 25 October 2011 14:41
Ερχόμαστε πολύ συχνά αντιμέτωποι με ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκίνητων οι οποίοι έχουν έρθει σε αδιέξοδο για το πιο κατάστημα να επιλέξουν για την τοποθέτηση συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητο τους. Τα διλλήματα πολλά: Η τιμή, η μάρκα του συστήματος, η προέλευση του συστήματος, η εγγύηση που δίνεται, η υποστήριξη μετά την τοποθέτηση κλπ.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τα 5 βασικά βήματα που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε το στόχο σας, να μετατρέψετε δηλαδή το αυτοκίνητο σας σε ένα πραγματικά οικονομικό και αξιόπιστο μέσο μεταφοράς.
Βήμα 1ο
Η πρώτη και βασική ερώτηση που πρέπει να κάνετε κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία ή την επίσκεψη σας είναι αν είναι νόμιμος ο εγκαταστάτης συστημάτων υγραερίου και αν το κατάστημα του είναι αδειοδοτημένο από το Υπουργείο μεταφορών. Μη διστάσετε να ζητήσετε να δείτε την άδεια. Ένας νόμιμος εγκαταστάτης μετά χαράς θα σας την δείξει, γιατί έχει επενδύσει και εκπαιδευτεί για την άδεια αυτή.
Βήμα 2ο
Μην πάρετε την τελική σας απόφαση με βάση την φθηνότερη τιμή. Οι τιμές των συστημάτων υγραερίου κυμαίνονται ανάλογα με την ποιότητα τους. Μια φθηνή τιμή συνεπάγεται 2ης – 3ης διαλογής σύστημα αγνώστου προελεύσεως και πρόχειρη τοποθέτηση. Κάτι τέτοιο δεν το θέλετε για το αυτοκίνητο σας, γιατί θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια και αξιοπιστία του. Τέλος το σύστημα πρέπει να είναι επώνυμο και αξιόπιστο αφού προορίζεται να δουλέψει για πολλά χιλιόμετρα πάνω στο αυτοκίνητο σας.
Βήμα 3ο
Επιλέγοντας ένα επώνυμο και ποιοτικό σύστημα θα σας κοστίσει ενδεχομένως 15-20% πιο ακριβά, αλλά η οικονομία που προσφέρει μακροπρόθεσμα σε καύσιμο σε σχέση με τα κατώτερης ποιότητας θα υπερκαλύψουν τη διαφορά. Ένα κακής ποιότητας σύστημα αυξάνει την κατανάλωση έως και 20% παραπάνω!
Βήμα 4ο
Ζητήστε να δείτε το σύστημα υγραερίου που θα σας τοποθετήσουν. Όλα τα εξαρτήματα που θα τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο σας πρέπει να είναι από την ίδια εταιρεία και να περιλαμβάνεται και το γνήσιο βιβλιαράκι εγγύησης του συστήματος. Το βιβλίο αυτό είναι απαραίτητο για την περιοδική συντήρηση και την κάλυψη της εγγύησης.
Βήμα 5ο
Συζητήστε με τον εγκαταστάτη τις λεπτομέρειες της εγκατάστασης:
Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα να είστε σίγουροι ότι η εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας θα αποδειχτεί η πιο συμφέρουσα και αποδοτική επένδυση που έχετε πότε επιλέξει.
LPGas.gr
Γκέκας Χρήστος
Μηχανολόγος Μηχανικός (Τ.Ε.)
Saturday, 15 October 2011 09:55
Τους τελευταίους 2-3 μήνες έχουμε δεχτεί δεκάδες τηλεφωνήματα από ιδιοκτήτες αυτοκίνητων και φίλους που έχουν τοποθετήσει υγραέριο στο αυτοκίνητο τους. Η ερώτηση τους είναι συγκεκριμένη και δε διαφέρει ούτε στο κώμα.
«Άκουσα ότι θα αυξηθεί η τιμή στο αέριο, και ότι θα φτάσει όσο η βενζίνη, ξέρεις πότε?»
Η ιστορία έχει ως έξης:
2 χρόνια πριν, όταν ξεκίνησε στην Ελλάδα το υγραέριο να γίνεται δημοφιλές ως καύσιμο στα αυτοκίνητα, ο μόνος τρόπος να παραπληροφορηθεί κάποιος ότι η τιμή του αερίου θα αυξηθεί ήταν από αλλοδαπούς υπαλλήλους γκαζάδικων που έκαναν καλαμπούρι, από ιδιοκτήτες βενζινάδικων που ήξεραν ότι είναι αδύνατον να τοποθετήσουν αντλία υγραερίου στο κατάστημα τους λόγω έλλειψης χώρου και από αντιπροσωπείες αυτοκίνητων που ήθελαν να κρατούν τους πελάτες του κλειδωμένους στις κάθετες μονάδες, φοβερίζοντας τους ότι το υγραέριο θα ακυρώσει την εγγύηση του αυτοκινήτου τους, το οποίο αργά η γρήγορα θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα.
Όλα τα παραπάνω τα καταλαβαίνω, σε περίοδο οικονομικής κρίσης ο καλαμπουρτζής γίνεται γραφικός, ο ζηλόφθονος γίνεται κακεντρεχής και ο κακός επαγγελματίας ακόμη χειρότερος. Στη συγκεκριμένη όμως σεναριολογία των τελευταίων 3 μηνών δεν εμπλέκεται κανένας από του προαναφερθέντες, παρά 2 πολύ γνωστοί μας. Ο Έλληνας και η κυβέρνηση!
Σε μια ανακοίνωση της η κυβέρνηση, ανέφερε ότι μέσα στα σχέδια της για να «σώσει» τον τόπο αυτό είναι να αυξήσει των ειδικό φόρο του φυσικού αερίου θέρμανσης. Τα νέα όπως ήταν αναμενόμενο μεταδόθηκαν αστραπιαία μέσω των ΜΜΕ, ότι θα μπει φόρος στο ΑΕΡΙΟ, όπως και στο Diesel θέρμανσης, όπως και στη ΔΕΗ, όπως και στα ακίνητα κλπ
Σε ποιο «ΑΕΡΙΟ» όμως?
Στο φυσικό αέριο θέρμανσης?
Στο φυσικό αέριο κίνησης?
Στο βιομηχανικό προπάνιο?
Στο βουτάνιο?
Στο υγραέριο κίνησης?
Η κυβέρνηση έκανε λόγο συγκεκριμένα για αύξηση στο φυσικό αέριο θέρμανσης, και ουδέποτε αναφέρθηκε στη φορολόγηση του υγραερίου κίνησης.
Μέσα στην κουταμάρα, στον πανικό και την ηλίθια εισπρακτική τακτική της έχει εξαγγείλει αυξήσεις μέχρι και στο μητρικό γάλα!!
Πρέπει όμως να φιλτράρουμε και να κάνουμε έρευνα όσων ακούμε και θέλουμε να διαδώσουμε.
Αλήθεια έχει ακούσει κανείς αν παίξει φέτος το Ράδιο Αρβύλα???!
Ξεκινήστε ουσιαστική οικονομία στα καύσιμα σας άμεσα, επιλέγοντας επώνυμα συστήματα στο δίκτυο της LPGas.
Οι τιμές αφορούν όλη τη διαδικασία εγκατάστασης, και δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ